zondag 5 november 2023

Friends ´Chandler´

Toen ik het haakboek in februari zag verschijnen,
wilde mijn dochter graag dat ik het kocht. 
Ik wachtte af tot vorige week, 
want de Nederlandstalige versie kwam uit.


Het kon dan ook niet anders of ik haakte Chandler
als eerste...
Aangezien ik nog nooit een aflevering zag,
wist ik ook niet dat het kuiken 
een gekend item is in de serie. 


- - -
haaknaald 2,5 mm
Restjes katoen garen 
8 mm oogjes, vulling, stopnaald 
- - -

Ben jij een Friends-fan?
Of heb je net zoals ik nog geen enkele aflevering gezien?

2 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Ik ben niet echt een friends kijker, niet mijn tijd denk ik haha. Je chandler vind ik echt geweldig geworden. Heel erg mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen Friends-kijker ... maar ik vind je poppetje en het kuikentje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!