maandag 25 september 2023

Haakdate 2023

In het voorjaar werd ik door Marieke "@Haakmelief op Instagram"
gevraagd of ik op haar haakdate, ergens in september, aanwezig wou zijn.
Het was ondertussen 3 jaar geleden dat ze er eentje organiseerde.
De afstand tot de date was wel 2 uurtjes rijden.
Maar dat zag ik wel zitten, omdat mijn man me wel wou brengen.
en zo'n unieke kans kon ik echt niet laten schieten, niet?! 
Dus hotel geboekt in Willemstad
en zo vertrokken mijn man en ik vrijdag na het werk richting Nederland.


Op zaterdag 23 september ging de haakdate 2023 door 
in de Prullenkast, in Oudemolen.
Een mooie boerderij,
waar moeder en dochter hun passie legden in brocante en vintage
gekoppeld aan een 'High Tea'. 
Of voor mij liever koffie...




Samen met 24 andere creatieve haaksters én breisters 
konden we dus lekker eten.
Ondertussen kon ik aan de haak met het verrassingspakket
 dat geschonken werd door Creamijn.


Dit rolmaatje werd omgevormd tot een gehaakte bloem.


We konden tijdens het haken genieten van al dat lekkers,
eerst hartig en dan zoet.


Samen met Denise, Linda en Marjan kon er heel wat afgekletst worden.


En toen om 17u mijn taxi (man) op de afgesproken plaats was,
kreeg ik nog een goed gevulde goodiebag mee.
Met garens, toermarkeerders, kortingsbonnen, 
patronen, tijdschrift, een recept van scones
en nog zoveel meer.


Marieke organiseerde ook een tombola en
 ik kon dit 'Bunny deken' uitkiezen.


Verder heeft Marieke een groot hart voor dieren 
en besloot ze om een groot deel van het garen dat ze niet wil gebruiken,
weg te doen.
Wie wil kon een bedrag doneren en ging met wat leuks terug naar huis.
Ik koos voor deze leuke kleuren en een streng garen.
Waarschijnlijk brei ik er wel sokken mee.


Kortom een leuke dag in Nederland gehad.
En weer heel wat bij kunnen praten met even creatieve dames als ik!

5 opmerkingen:

  1. Marieke25.9.23

    Wat een leuke blog! Ik vind het super tof dat je er was😍😍 groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem26.9.23

    Dat zag er echt gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een geslaagde dag. En weer nieuwe materialen om je mee uit te leven in het handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topdag, leuk om te zien en te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n dag met "gelijkgestemden". Fijn dat je man voor taxi wilde spelen. Het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!