vrijdag 15 september 2023

Reflectie sjaal

Tadaaa!
Eindelijk mag ik deze mooie sjaal aan jullie showen.
Wat een mooi patroon en dan die kleurencombinatie.
Helemaal 'mijn ding'!


De reflectiesjaal haak je met sokken wol
en wil je een extra dementie eraan geven?
 Kies dan voor een contrastkleur.
Ik shopte daarvoor in eigen voorraad en vond de hand geverfde streng 
van Debbie perfect bij de blauwe sokkengarens.






 - - -
haaknaald 3,5 mm
Sokkengaren Ginger & Thyme Discodip; 1 streng
Järbo Tencel Raggi 200 gram; kleur 25016
Langyarns Jawoll 100 gram; kleur 83.0235
Haakpatroon A la Sascha
- - -


Ik ben fan,
en jij?

3 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal! En je kleurencombinatie is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sjaal is prachtig, al kan ik me nog niet voorstellen hoe een sjaal van sokkenwol voelt. Mooie kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    Prachtige combinatie van het blauwe en handgeverfde garen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!