donderdag 31 augustus 2023

Octopus Onesiegurumi

Op mijn laatste vakantiedag van de grote vakantie,
 lijkt het alsof ik niet veel gehaakt, of gebreid heb...
Maar de meeste dingen mochten het 'daglicht' nog niet zien.
Aangezien het een test was.

Deze octopus is heel vlug gehaakt en mag vandaag geshowd worden!

Wil je meer onesiegurumi's ontdekken, 


Een onesiegurumi is gekend om het feit 
dat je alle onderdelen, tijdens het haken aan mekaar vast haakt.
Zonder achteraf met een stopnaald nog zaken vast te naaien, 
of draadjes weg te werken.
Heel handig dus.
Ik gaf mijn octopus geen oogjes, 
omdat deze voor een baby bedoeld is.
Maar dat kan perfect. 

- - -
haaknaald 2,5 mm
1 bolletje Scheepjes Catona kleur 391
Haakpatroon A la Sascha
- - -


Dit is het deken wat ik sedert 10 juli 
aan het testhaken ben voor de CAL van Gek op Haken.
Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Allemaal vakantiewerk! Het ziet er allebei leuk uit. En nu weer aan de slag met je klas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en lekker makkelijk afwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn om alles in één keer te kunnen haken.
    Wat een mooie deken. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!