maandag 22 januari 2024

Temperatuurdeken: Week 3

Ik had nooit gedacht
dat de blog over mijn temperatuur deken van begin 2024
zoveel zou bekeken worden.
Dank jullie wel daarvoor.


Lees hier het begin op mijn blog.
Ondertussen zijn we al drie weken verder in het jaar 2024
en haakte ik de 21 afgelopen dagen.




Je ziet dat elke dag heel verrassend is.
De hoogste temperatuur gemeten in de gemeente waar ik woon
was deze maand (tot nu 21/01) +13°C 
en het koudste was op 10 januari
waar -6°C op de thermometer stond.


- - -
haaknaald 3,5 mm
Svarta Faret Tilda gekregen van Eddna
- - -


Het is elke dag verrassend om de temperaturen neer te schrijven.
En ik haak dan ook iedere dag de kleuren van de hexagon
volgens het patroon van Eddna.
Ik ken het ondertussen uit mijn hoofd.


Ik kreeg onlangs ook de vraag 
of je nu nog kan starten met het haken van het deken.
Tuurlijk!
Je hebt alleen de temperaturen nodig en je kan van start.

Tip:
Je kan de temperatuur makkelijk opvragen via Temperature Blanket. Daar zie je de laagste, gemiddelde en hoogste temperatuur van de dag. Je moet zelf nog je locatie invullen.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, dit vind ik zo ontzettend leuk.
    Ik zou het ook wel eens willen doen, maar ik weet dat ik zoiets nóóit af zou maken.
    Ik kijk. mijn ogen uit, prachtige verrassende kleuren tot nu toe al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend gave deken gaat dat worden. Echt heel erg leuk. Een temperatuurdeken staat zeker nog op mijn dekenlijst om ooit nog eens te maken. Heel erg mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes, dat wordt een vrolijke deken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!