zaterdag 31 augustus 2024

Nijntje

 Och, bij het zien van dit haakboek wist ik:
 ´Daar haak ik zeker iets uit!´
Nijntje rolde na twee dagen uit mijn haaknaald.


Zo blij mee.



Voor GekopHaken schrijf ik binnenkort een review over het boek.



Ik ben super enthousiast over mijn eerste Nijntje exemplaar.
En ik vermoed dat ik niet de enige ben?!

- - -
haaknaald 3,5 mm
Annell Miami 2 bolletjes wit 8943, 1 bol blauw 8939
Patroon uit boek ´Het grote nijntje haakboek´ van Kimberley Zwaans
- - -


Het knuffeldoekje en de bijtring zijn de volgende ´to do items´
 op mijn lijstje, dat alsmaar langer wordt...
Herkenbaar?

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk boek en wat een mooi project maakte je. Echt heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!