vrijdag 30 augustus 2024

Verjaardagstaart

 

is aan vervanging toe.
Wat verder zie je nog een foto....
Ik sta nu ook in een eerste kleuterklas,
waar kinderen 4 jaar worden vanaf Jan 
en deze taart heeft maar plaats voor 3 kaarsen.


Ik kreeg heel wat reacties binnen,
dat ik er nog een extra houdertje kon bij haken.
Dat kon ik inderdaad doen, 
maar de kleuren zijn zo verbleekt, dat ik besloot om een andere te haken.



Ik zie jullie nu al denken/tellen,
´hier staan nu toch ook maar 3 kaarsen houders op?'
Ja, dat zie je goed.
Aangezien de eerste jarigen nu nog 3 jaar worden, 
heb ik het vierde er nog niet op bevestigd. Maar ik heb het wel.

- - -
haaknaald 3,5 mm
Annell Miami
groen 8942, blauw 8962, geel 8905, rood 8913, zalm 8978
andere kleuren zijn restjes
patroon van mezelf
- - -

Zo, ik hoop dat de jarige van 3 september onder de indruk zal zijn...

1 opmerking:

Dank je wel voor je fijne reactie!