donderdag 22 augustus 2024

Kreta sokken

 Toen we afgelopen maand een weekje naar Kreta op reis gingen,
nam ik een paar sokken mee om te breien.
Ook aan zee nam ik ze af en toe mee op het strand.


Zo had ik voor de helft van augustus 
mijn 8ste paar van 2024 al klaar.
Meer info over de  #2024monthlysocks.
Het patroon heb ik eind 2021 al eens gebruikt voor een blauwe variant. 


Zo blij met dit paar.
Het garen kocht ik bij Eddna en binnenkort komt 
er een mooie samenwerking aan.


Ik zette wederom op bij de teen en breide tot 60 steken. 
De voet 57 toeren, dan de hiel
en voor het been tot 99 rijen.
De boord 2VR en 2 AV.


- - -
breinaalden 2,25 mm
garen Järbo Bambu Raggi 17201, gekocht via Eddna
- - -


Ondertussen heb ik een streng garen tot een bol gedraaid. 
Want morgen ga ik op breiweekend naar de Hoge Venen.
In de treinreis hoop ik de opzet klaar te hebben...


Benieuwd welke kleur ik zal gebruiken voor mijn 9de paar sokken?
Blijf dan mijn blog volgen. 


1 opmerking:

Dank je wel voor je fijne reactie!