Brownie (2)


Voor 8 tot 12 personen (dit recept kreeg ik via een collega) en is veel lekkerder dan dit!
200gr pure chocolade, 250gr boter, 200gr witte suiker, 150gr bruine kandijsuiker, 4 eieren, 170gr zelfrijzende bloem
  1. Verwarm de oven op 160°C
  2. Laat de chocolade met de boter smelten tot een gladde massa (in microgolfoven, of au bain marie)
  3. Laat even afkoelen en voeg vervolgens de suiker; losgeklopte eieren en dan de gezeefde bloem toe. Meng goed!
  4. Giet het mengsel in een met bakpapier beklede rechthoekige vorm
  5. Bak ongeveer 50 minuten
  6. Laat even afkoelen, alvorens te serveren....
Ik bakte voor de kofiieklets ook nog de appelcake!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg lekker uit, een caloriebommetje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je leuke reactie!!
Je reactie moet ik eerst 'modereren', goedkeuren op mijn blog. Je zal je reactie dus niet direct zien verschijnen, dat komt in orde zodra ik online ben!