zaterdag 13 januari 2018

Rood

Ik ben begonnen met het breien van een tweede Bernadette.
Niet voor mezelf deze keer...
Ik pas het patroon van mijn blauwe gilet wat aan,
omdat ik mijn eerste versie wat te lang en te wijd vind.


Vorige week stapte ik een wolwinkeltje binnen,
eerder een garage volgestouwd 
met een 'whalhalla' aan garens en stoffen.
En gene pruts, maar wel degelijke bollen wol.


Ik koos zelf de wol uit, een combi van twee soorten.
Lekker zacht en pluizig.
Aan de foto te zien, is het niet zo makkelijk 
om het "echte" kleur in beeld te brengen.


Het achterpand heb ik deze week al gebreid.

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n garage vol bolletjes.
    Je bent al mooi op weg met je nieuwe project.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt vast een heel lekker zacht en warm vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat snel! Mooie kleuren ook. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, mooie warme kleur!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem14.1.18

    Zalig! Ik kan alleen maar 'jaloers' zijn, want zo goed breien kan ik niet :-)
    Die Primula-gilet vond ik ook al zo mooi! Echt geweldig dat je dat kunt.
    Fijne zondag,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihihi, rood op de foto wil bij mij ook nooit zo goed lukken :-)
    Maar dat gaat mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pittige kleuren. In het echt zijn de keuren vast nog mooier dan op de foto's. Je beent al goed op weg naar weer een mooi vest.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi en met een lekker kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!