zaterdag 31 augustus 2019

Katniss cowl 2.0

Ook de rest van de bolletjes van Wooladdicts wilde ik verwerken.
Wie me al lang volgt,
weet dat ik jaren geleden een vertaling van de katniss cowl mocht doen.


De respect bolletjes leken me erg geschikt om daarmee aan de haak te gaan.
Ik gebruikte het oker/oranje en bordeau daarvoor.
Ik zette ook de helft minder steken op dan 'mijn origineel' haakpatroon.


- - -
haaknaald 5
Wooladdicts respect
1025.0015, 1025.0064
- - -

Meer Wooladdicts projecten

6 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een leuk idee om hem in 2 kleuren te haken, en gewoon om enkel om te doen. Ik heb de originele versie gehaakt. Maar ik had even beter de steken moeten proberen want hij is iets te strak eigenlijk. Achja, maar nog een keer 1 maken haha. Wat een leuke sjaal. Morgen begint de herfst, ik ben benieuwd wanneer we onze wollige creaties weer nodig gaan hebben.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is je weer goed gelukt Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke col!
    Bedoel je Katniss van de hungergames?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik mocht enkele jaren geleden het Engelstalig haakpatroon vertalen. Het werd dus naar de hunger games vernoemd. Maar deze versie is een andere versie. Op de blog van het Engelse patroon, wordt de cowl op verschillende manieren gedragen. Mijn gehaakte cowl kan ik niet dubbel draaien rond mijn nek. De vorige wel.

      Verwijderen
  4. Deze versie is ook prachtig! Ik ben nog steeds blij met mijn Katniss die ik met hulp van jouw vertaling maakte.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!