woensdag 14 augustus 2019

Vakantie schatten

Als we ergens op vakantie gaan,
verzamelen we wat stenen, als herinnering.


Ik zocht aan de Costa Dorada hele kleine keien uit,
want ik was er iets mee van plan...
Terug thuis, moest ik eerst een kleine haaknaald kopen,
waarmee ik deze stenen kon omhaken met het fijne garen,
want die had ik nog niet.


Gisteravond ging ik aan de haak,
ik koos een steen en begon aan "freestyle haken",
gewoon uit het niks,
zelf uitproberen wat er rond een steen kon gehaakt worden.


Ik wilde elke steen een ander kleurtje geven
en ook op een andere manier 'eromheen' haken.
Ik ben best blij met het resultaat.
Het hartje dat ik haakte, zal ons altijd doen blijven herinneren aan de plek,
waar we na 21 jaar teruggingen op vakantie.
Want daar vroeg mijn man me ten huwelijk en we hadden toen gezegd,
dat we daar nog wel eens met de kids naartoe wilden gaan.

- - -
haaknaald 1,25 mm
fijn borduurgaren
 in Langyarns Jawoll bol
- - -

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herinneringssteen is dat geworden, met het hartje! En de anderen ook, super leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herinnering ius dit zeg!
    Wat heb je dat leuk bedacht.
    Mooi gehaakt ook.
    Het symbool van het hartje vind ik erg mooi, na 21 jaar, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herinneringen heb je meegenomen naar huis. Echt super mooi.
    Leuk hoe ze omhaakt hebt.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee om de stenen om te haken. Ik neem altijd nog schelpjes mee naar huis hoewel we ieder jaar weer naar ze gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wát een leuk idee!
    Prachtige herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So clever crochet idea! 👌 Have a lovely Sunday!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!