woensdag 11 september 2019

Boek Launch '100 jurkjes'

Ik werd door uitgeverij Lannoo uitgenodigd om het nieuwe boek
100 jurkjes te mogen ontvangen.


Dit in het bijzijn van de ontwerpster Evelien Cabie.


Het boek bevat 10 verschillende naaipatronen voor meisjes van 2 tot 12 jaar, 
waarmee je zelf kan combineren en variëren.
Zodat elke jurk toch weer een ander boven/onderstuk heeft.


Het leuke is dat mijn boek gesigneerd werd door Evelien.
En ja, misschien vind ik de 'naaivibes' wel terug om toch wat te naaien...

Alvast bedankt aan uitgeverij Lannoo en Madame Creatief,
voor deze kans!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Sofie! Het lijkt me een mooi en leuk boek! Fijne avond! Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar ga jij vast weer leuke dingen uit maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een boek te ontvangen, de ontwerpster te ontmoeten en een lief woordje in je boek te krijgen. Dit leuke boek nodigt echt uit om het naaien weer op te pakken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Ben benieuwd welk jurkje je als eerste gaat naaien ;-) ...
    Haken en breien is leuk, maar naaien is mijn echte favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!