maandag 23 maart 2020

Diva kussen gebreid

Net voor de corona crisis ging ik nog op stap, met enkele vrouwen.


We kregen 4 strengen Bobbiny van Sasja
en Christa zorgde ervoor dat we de bijhorende haak- of breinaald kregen 
Zodat we aan de brei konden,
in mijn geval.


Afgelopen week was het nogal chaotisch in mijn hoofd; bang, stress, balans vinden in de dagelijkse routine... 💛🍀💛
Gelukkig voel ik me goed omringd
 en is het super om samen te zijn,
om mekaar te steunen 
en te zorgen voor mekaar. 
💛🍀💛


Gisteren kon ik eindelijk de boord van mijn kussen dicht haken.


- - -
breinaald 8 mm
Bobbiny  Junior Cord 3mm, kleur Mustard
Patroon 'Diva kussen',
 exclusief ontworpen door Sasja
- - -


Vandaag ga ik nog wat opzoek werk doen voor mijn klas,
eten maken, proberen boodschappen te doen,
wandelen én wat haakwerk.

Zorg goed voor mekaar
en #blijfinuwkot!

3 opmerkingen:

  1. Dingen doen die moeten en daarna lekker ontspannen met een haak- of breiwerkje, hoe fijn is dat.
    Dit mooie kussen in je rug, er kan jou niks gebeuren op deze manier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een vrolijk kussen. Erg mooi geworden. Ja, het was een rare week, en er zullen ben ik bang nog meer volgen. Gelukkig hebben we onze hobby.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne afleiding zo'n mooi kussen in deze tijden.
    Hij is prachtig geworden!
    Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!