donderdag 26 maart 2020

Petit Pebble Cardigan

Tadaaa...
Ik mocht van Suus,
gekend van de blog Liefs van Suus,
dit vestje gaan testhaken.


Wanneer ze het patroon deelde aan ons testers,
had ze er nog geen naam voor.
Toen we, Suus en ik,
op een avond aan het chatten waren, 
kwam deze naam naar voor.

Petit Pebble Cardigan.



Haar patroon komt online op 1 april
en is te haken van maat S tot XXXL!




- - -
haaknaald 3
Annell Super extra
grijs 2958 (3x)
licht blauw 2940 (3x)
donker blauw 2941 (1x)
bruin 2931 (2x)
Patroon PetitPebbleCardigan op Ravelry en Etsy
- - -




Dit zijn de mouwen, die je in spiegelbeeld haakt.
Ik haakte die afwisselend een rij van de linker mouw
en dan één van de rechtermouw.
Ook omdat mijn kleuren moesten kloppen.


De voorpanden en het achterpand wordt aan 1 stuk gehaakt.
Heel handig,
minder draadjes om weg te werken!




Ik ben superblij met mijn nieuwe vestje.
Het past heel goed op een jeans en vooral,
gehaakt in mijn lievelingskleuren.



Dank je wel Suus voor deze unieke kans.
#petitpebblecardigan

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren en erg mooi op jeans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wauw, wat een leuk vest heb je gemaakt. Staat je goed. Leuke kleuren.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!