woensdag 8 april 2020

Wooladdicts #4

Ben je net zoals ik aan het genieten van de eerste zonnestralen?
We hebben nu 2 weken paasvakantie, haha,
in tijden van Corona is dat vooral thuis zitten.
Onze vakantie in eigen land kon helaas niet doorgaan...
En werd noodgedwongen geannuleerd,
dat hebben we dus nog te goed, in de toekomst.
Zelfs een dag naar zee is niet toegelaten!

Maar bij het zien van deze kleuren en bolletjes,
 krijg ik direct een warmer gevoel.



kreeg ik de blogger box van Wooladdicts.


Hun nieuwe bollen zijn de *LIBERTY* collectie,
Een 100% bubbelend pima katoen,
wat je prima koel houdt op een warme zomeravond.


Daarnaast zijn de HAPPINESS garens aangevuld met deze lente kleuren
wat weer wat meer leuke combi's teweeg brengt met deze kleuren.


Ook de zachte SUNSHINE bollen kregen een frisse look.


Mijn voorkeur gaat deze keer naar de mint kleurige bollen.
Maar ik vind de combi van deze kleuren echt mooi, 
zelfs met een vleugje retro ideetjes.
Ik ben vooral super blij dat er in hun nieuwe 'How to' magazine
ook wat haakprojecten in staan.


Ik ben vooral verzot op een mooi topje,
wat ik waarschijnlijk ga haken met 'Sunshine' bollen, 
die nog onaangeroerd liggen...

2 opmerkingen:

  1. Wat een woeste kleuren. Gaaf en vrolijk, echt zomers. Een fijn pakket met bolletjes.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk pakket..
    Jammer al die dingen die niet door kunnen gaan. Maar hopelijk draagt het bij aan het virus beheersbaar houden.
    Ik wens je fijne Paasdagen toe. Hopelijk met een beetje zon, een haaknaald en een paar mooie bolletjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!