woensdag 1 april 2020

Snoepmeisje

Ik volg Esther haar blog 'Essiebirdies' al jaren.
Zo haakte ik al heel wat patronen van haar, 
zoals laatst deze rat.


Nu publiceerde ze begin maart een mooi 'Frida Kahlo kussen' op vrouwendag

én deze variant erbij, met snoepjes.
Ik vind ze beiden zo leuk, 
maar deze snoepjes dame wou ik als eerste haken.


Ze werd heel kleurrijk, 
mijn snoepmeisje.
Zo kan ze ons wat op vrolijken in deze nu al 2,5 weken lockdown periode!
Ik moest haar haken met een dubbele draad,
want het katoen dat ik wilde verwerken was veel fijner.


- - -
haaknaald 4 voor de pop
roze 4342, 4343, 4350, 4361
paars 68
grijs 73
groen 108
vulling, stopnaald
-
haaknaald 2,5 voor de snoepjes
restjes katoen
Engelstalig haakpatroon Frida cushion
- - -

5 opmerkingen:

  1. Super vrolijk, prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk.
    Hier heb je vast al veel plezier mee gehad tijdens het maken en nu ze als kussen gebruikt kan worden heb je er weer plezier van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker vrolijk Sofie, Echt super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!