woensdag 28 april 2021

Lenny, de luiaard

Zoals ik al eens eerder heb laten weten, hou ik er wel van om te mogen tet haken.
Deze leukerd mocht ik voor Marja testen, 
een nieuwe ontwerpster voor GekopHaken.
Lenny, de luiaard, woont in Zuid-Amerika.


Het patroon is vanaf vandaag beschikbaar op de site van
GekopHaken, 
waar ik maandelijks een blog voor schrijf.
Wil je mijn blogs daar lezen, klik dan hier.
Deze luiaard heeft heel wat onderdelen en


 kan je met gemak met eigen kleuren aanpassen. 
De ontwerpen zijn heel duidelijk uitgewerkt 
en typerend door hun warme colsjaal, die ze aan hebben.
Mijn Lenny is kleiner (namelijk 25 cm) dan het originele patroon, 
omdat ik fijner katoen heb gebruikt.

- - -
haaknaald 2,5 mm
Lana Grossa Cotone geel blauw, roze, groen, bruin, wit
veiligheidsogen 
vulling, stopnaald 
Patroon 'Lizzy, de luiaard' bij GekopHaken
- - -


Ben jij ook fan van het haken van amigurumi?
Of haak je eerder dekens, of sjaals?

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, hele lieve uitstraling maar ook grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige luiaard. Echt te leuk gewoon. De kleuren zijn ook top. Ik haak eigenlijk nooit amigurumi's, omdat ik niet weet wat ik ermee moet. Misschien later als ik kinderen heb ofzo dat ik dat meer ga doen hihi. Ik haak liever dekens en sjaals. :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. En zo lekker warm aangekleed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!