zaterdag 19 maart 2022

Rode roos

 Toen mijn schoonvader begin december overleden is,
droogde ik enkele rode rozen.
Maar mijn oog viel ondertussen op een mooi gehaakte roos. 
Die pronkt nu bij zijn foto...


Het haakpatroon staat op de site van gekophaken. 
Ik ben van plan om er nog eentje te haken voor bij oma thuis. 

🌹🌹🌹🌹
- - -
haaknaald 2,5 mm
Lana grossa cotone rood 004
stuk ijzerdraad 
- - -

Het haken van de onderdelen is niet moeilijk, 
maar alles bevestigen vergt toch wat doorzetting. 
Onderaan de roos heb ik aan de groene kelkbladeren, 
een ronde vaste gehaakt. 
Dit vooraleer ik de groene draad om de ijzerdraad heb gewikkeld. 


Het is zo goed om dingen in ons leven een plaats te geven. 
Ook als het eventjes moeilijk gaat.
Ik ben daar zo dankbaar voor! 



3 opmerkingen:

  1. Wat kunstig gemaakt deze roos!
    Het kan zo fijn zijn om dingen met je handen te verwerken die spelen in je hoofd. Dit is er vast eentje die daar positief aan bijdraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, my goodness! Your rose is absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!