maandag 6 juni 2022

Kroonluchter Pavone

 Ik wou ooit nog eens een kroonluchter haken.


 Nu kreeg ik als lid via Gek op Haken de kans om
een kroonluchter te maken.
Want Antoinette ontwierp er eentje voor de leden.
Dus ik kocht twee metalen ringen, een maat groter dan in het patroon.
Dit omdat ik redelijk los haak en dit was inderdaad een goede gok.
Ik had nog 3 verschillende kluwen macramé bollen liggen 
en ging daarmee aan de haak.
Ik moet zeggen, het haken is echt héél zwaar.


Vooral wanneer je om de metalen ring moet haken.
Dus heb ik er enkele dagen over gedaan, zodat ik genoeg kon rusten 
aan mijn pols.

- - -
haaknaald  6 mm
macramé garen van action
metalen ronde 35 cm en 15 cm diameter
- - -

Ik vind de drie verschillende kleuren best geslaagd.
Nu nog een losse lamp zoeken en klaar!

4 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een leuke kroonluchter. Slim om de ringen iets groter te kopen. Erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik ben trouwens heel erg blij met mijn wijze beslissing om grotere ringen te bestellen ;-)

      Verwijderen
  2. Dat is weer een mooie blikvanger.
    De kleuren zijn super mooi bij elkaar.
    Ik zou er een lamp indoen die niet te fel is.
    Ga je veel plezier van hebben, van dit haakkunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!