woensdag 29 juni 2022

Bleuet top

Ik zag via Instagram bij Annelies een oproep voor testers. 
Nu had ik nog nooit voor haar iets getest. 
En ben ik stiekem wel jaloers op haar mooie ontwerpen en patronen die ze heeft.


De gekozen draad kreeg ik eerder van Langyarns aangeboden. 
Dus het shoppen in eigen voorraad was vlug gemaakt. 
De 'Karma' heeft een extra glans en is heel mooi met de verschillende kleuren, die er in verwerkt zijn. 



- - -
haaknaald 3,5 mm
haakpatroon 'Bleuet top' Annelies Baes
3,5 bollen Langyarns Karma
 - - -


Ik ben heel blij met het resultaat. 
Morgen de laatste schooldag,
dus heb ik vanaf 1 juli twee maanden. 
Extra hobby tijd dus... 

5 opmerkingen:

  1. Anoniem29.6.22

    fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtog is 'ie. Leuk dat je mocht testen.
    Geniet van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een mooie top heb je gemaakt. Echt heel leuk met dat garen, mooie kleuren.
    Een hele fijne vakantie gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en vrolijke zomerse top :) Wat een mooi garen! Fijne vakantie, geniet ervan. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!