woensdag 15 juni 2022

Kussen Pom

 Ik won begin dit jaar via "Crochet keeps the doctor away"
het haakpakket om het 'Pom-kussen' te haken
bij de Breiboerderij.


Het kussen is een gratis haakpatroon
en het past perfect op een ton,
die ik volgend schooljaar in mijn klas wil plaatsen.


Ik gebruikte 2 bollen, want de pomponnen liet ik weg...
Ik vulde het kussen op met 'panda' vulling, niet met een kussen.
Want ik vond de gepaste grootte niet, hihi.

 - - -
haaknaald 6 mm
2 bollen Wooladdicts Hope, kleur mint
 - - -

3 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuk kussen, mooie kleur. Leuk om hem straks in de klas te hebben staan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig garen. Wat zal dit kussen leuk in je klas staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!