zondag 11 september 2022

Strikje

 Wie me al een tijdje volgt,
zal weten dat ik fulltime juf ben.
Jaren was ik de juf van de peuterklas,
maar sedert dit schooljaar heb ik eerste kleuterklassers 
en slechts enkele peuters in mijn berenklas.
TER INFO:
In België is er onderwijs vanaf de leeftijd van 2,5 jaar.


In mijn eerste kleuterklas is er elke dag een kind 'de helper van de dag'.
Die mag me dan bij staan bij het extra opruimen, uitdelen fruit en koekjes,
stoelen onder de tafel zetten, enz....
Dus zocht ik in de grote vakantie een fijn strikje om te kunnen haken.
Verschillende kleuren, zodat de helper 's morgens kan kiezen.


Kijk, zo cute, niet?!

- - -
haaknaald 3 mm
restjes Annell Miami
- - -

2 opmerkingen:

  1. Anoniem11.9.22

    Wat grappig ,deden ze dat hier in nederland maar ook echt om trots te zijn die dag hihi gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie strikjes haakte je!
    Een andere leeftijdsgroep. Was het erg wennen? Of voel je je al helemaal thuis tussen de kleuters?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!