zaterdag 3 september 2022

Haar madeliefjestas

 Toen ik voor mijn dochter van 19 dit zomers topje haakte, 
wou ze supergraag dat ik nog voor haar een tas maakte.
Ze zocht op het internet een passend exemplaar en ik de kleuren die ze wou.



Eerder kreeg ik, via een nieuwsbrief van Julija' shop, 
 een haakpatroon van deze granny's, die ik hiervoor kon gebruiken.
Helaas staat het patroon niet online, 
dus kan ik het niet delen... 
Dus alles bijeen gezocht en ik kon haken.



Na 24 granny squares heb ik de twee afzonderlijke delen geblockt
Zodat ze goed in vorm waren, 
vooraleer ik die aan mekaar maakte met de 'join as you go'-methode.


Och ja, voor de liefhebbers:
de linten zijn onmiddellijk aan de helften van de tas gehaakt, met 90 losse en 6 rijen vasten. 


Het wegwerken van de draadjes is helaas niet mijn favoriete bezigheid. 
Maar ja, het moet. 


- - -
haaknaald 3,5 mm
Annell Miami 
geel en wit, elk 1 bol
blauw 3 bolletjes 
Join as you go - methode
- - - 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas! Mooi gemaakt, Fie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely bag !!!!!
    Have a nice week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuke tas heb je gemaakt. Echt prachtig die kleurencombi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n verzoekje.
    De tas is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!