vrijdag 16 september 2022

Vleermuis

 Wat een cutie is deze vleermuis.
Alle stukken worden vooraf gemaakt en tijdens het haken
haak je die aan elkaar.
Dat is het concept van Sascha die de onesiegurumi's ontwerpt.


De vleermuis is dan ook zo leuk om te haken.
We hebben in onze tuin elke avond wel eentje dat hier wat toertjes rond vliegt.
Deze onesiegurumi kon ik direct vangen...
Je kan zien aan mijn hand,
dat hij echt wel klein is.


- - -
haaknaald 2,5 mm
Järbo Mio, kleur 30241
Onesiegurumi Vleermuis van A la Sascha
- - -

Ik haakte de vleermuis met een bolletje Mio,
Superwash Merino garen.


Heel zacht en fijn om mee te haken.
Ik kreeg begin september een box met heel wat bolletjes in 
van Eddna.


Daarin zat ook een Muud exemplaar.
Zo leuk, dank je wel.
Ik kan jullie mee laten genieten van de opening van de Belgische en Nederlandse website van 
Eddna door deze code te geven:
SOFIE25
Daarbij geniet jij van 25% korting
op elke aankoop van hun website,
dit tot 31 oktober 2022, 
exclusief verzendingskosten.

Ik heb alvast een mooi verlanglijstje aangelegd om te gaan bestellen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je fijne reactie!