maandag 24 april 2023

Onesiegurumi boek 2

Wist je dat A la Sascha haar nieuwe haakboek al beschikbaar is?
Ik mocht er heel wat onesiegurumi´s uit testhaken.


Ik ben dan ook een grote fan van de manier van haken.
Je haakt eerst alle onderdelen 
en dan haak je de kleine onderdelen tijdens het haken verder aan de knuffel.
Zo heb je achteraf geen naaiwerk. 
Zo makkelijk is dat!


Het tweede boek "Onesiegurumi's" heeft een mooi accent,
een soort brandmerk met haar A la Sascha logo.


En ja, als tester staat mijn naam wederom in haar boek. 
Zo tof om dit te zien *Blij ei*.
Ik heb al een heleboel
knuffels op die manier uit het tweede boek kunnen haken.
Zoals de alpaca, de hamster, de dinosauriër en de vleermuis kropen al 
uit mijn haaknaald.





Wil je alle onesiegurumi's ontdekken,

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boek dat lijkt mij ook nog wel es wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is echt een heel goed idee van Sasha! Weer een prachtig boek en wat leuk dat je mocht testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haakte pas mijn eerste, ben ook helemaal enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mocht testhaken. Heel tof jouw naam in het boek.
    Het is inderdaad een erg fijne manier van haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!