vrijdag 7 juli 2023

Haaknaalden etui

 Ooit heb ik er eentje genaaid,
maar daar zitten mijn ´oude´ haaknaalden in.
Deze haaknaaldenetui is een ontwerp voor GekopHaken van Jantine.
Ze noemde het "Tutti Frutti",
wat ik wel begrijp,  als ik naar haar kleurenkeuze kijk...


Ik wou dit etui direct gaan haken voor mijn haaknaalden. 
Het patroon en toebehoren zat in het Vip-Verrassings-pakket van GekopHaken.


- - -
haaknaald 2,5 mm
Yarn and colors must have
Stopnaald en schaartje 
Patroon Vip-pakket Goh
- - -



Ik ben er alvast heel blij mee.

Voor wie denkt dat ik niet meer haak of brei...
Ik heb momenteel 1 test haakproject klaar, eentje bijna klaar en nog een andere volop in ´opbouw´.
Dus die mag ik helaas nog niet showen, maar dit kan ik jullie wel al laten zien.


En nu ik grote vakantie heb, 
is er heel wat meer tijd om te haken of te breien!

1 opmerking:

  1. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuk etui heb je gemaakt. Echt prachtig. Leuk project zo.
    Ik ben benieuwd naar je testprojecten.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!