dinsdag 30 mei 2023

Eddna post in de brievenbus

 Begin deze maand kreeg ik van Eddna een mooi pakket in de brievenbus.
Ja, onze brievenbus is zo groot dat er ook een doos in past, heel handig!
Ik had vooraf het garen en een patroon mogen uitkiezen bij Eddna.
Het 'Rosa vest met bloemenpas' sprong in mijn oog.
Een hele uitdaging,
maar tevens een leerschool als ik zoiets kan breien, toch?


Eddna verdeelt vooral verschillende merken zoals: 
Järbo, Svarta Fåret, Manos del Uruguay, Natural Club, Hooked en Ístex. 
Ze hebben ook naalden en accessoires van Järbo, KnitPro, Addi, Pony en Hoooked.


Ik koos voor een grijs-beige tint, gecombineerd met een groen en oud-roze.
Het patroon van het rosa vest is trouwens gratis te downloaden. 
Klik hier voor het gratis breipatroon.
En het garen 'Järbo 2TR ULL' is tijdelijk in promotie.


Binnenkort brengt Eddna ook een Sommerkoftan 
(Zweeds voor zomervest) uit.
Waarbij je samen met vele anderen deze KAL kan breien.
Het interessante is dat ik nog garen liggen heb,
 dat ik voor deze KAL kan gebruiken.

Meer info lees je hier.

* garen en uitgeprint patroon gekregen van Eddna

5 opmerkingen:

  1. Prachtig vest en wat een mooie kleuren ga je gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf vest ga je breien, wauw. Heel mooi. Heel veel mooi garen heb je gekregen zeg. Veel plezier met breien.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig cadeau in de brievenbus. Heel veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie. Ik ben benieuwd hoe je vest gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vest en prachtige kleuren. Je boft maar dat je zoiets cadeau krijgt! Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!