vrijdag 23 februari 2024

Giveaway haakpakket en breipakket

!29 februari 2024, 17u, actie afgelopen!

Ik kreeg deze week van Eddna een mooi pakket 
met nieuwe garens.
Om jullie mee te laten genieten, 
wil ik op de extra dag van 2024, namelijk 29 februari, 
twee pakketten weggeven onder mijn volgers.



Wat moet je daarvoor doen? 
➡️ Een keuze maken tussen de pakketten, beide mag natuurlijk ook...
➡️ Een reactie hieronder plaatsen. Vergeet niet om je naam te vermelden, zo weet ik wie je bent...
➡️ De give away openbaar delen.
De give away loopt tot 29 februari 17u. 
Om 20u maak ik de winnaars bekend op mijn blog.

Succes!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Sofie! Ik ben heel benieuwd naar dat Tencel Blow garen, mooie kleur ook.
    Ik zal je bericht delen. Groetjes, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem23.2.24

    Sofie wat een super gave give away😍 Ik doe heel graag mee voor het haakpakket!
    Groetjes Corryanne @handmadewithlovebyc.anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben wel heel nieuwsgierig naar het Nova Eko garen. En doekjes kun je nooit genoeg hebben. Erg leuk om te maken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda (@linniek1980)23.2.24

    Wat een lieve actie Sofie! Ik doe heel graag mee voor het breipakket, want dat wil ik zo graag eens gaan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem24.2.24

    Wat gaaf! Ik wil graag meedoen voor het breipakket. En nu duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem24.2.24

    Oo zo leuk! Ik ga ook voor Tencel Blow😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem24.2.24

    Leuke actie en ik ben ontzettend benieuwd naar de tencel blow garen. Ik ga ook proberen om je bericht te delen. Maar ben daar niet zo handig in 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sofie,
    Wat ontzettend lief dat je een give away doet. Heel erg leuk. Ik doe graag mee voor het haakpakket. Hele fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik waag graag een kansje voor het leuke haakpakket, mooi kleurtje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!