zondag 11 februari 2024

Valentijn sokken

 Ik beken...
Deze 'februari' sokken startte ik met breien in januari al, 
net nadat ik mijn eerste paar van 2024 klaar had.
Daarom zijn mijn Valentijn sokken nu al klaar.


Als je kijkt,
zal je wel weten waarom ik ze 'Valentijn' sokken noem.
Een klein hartje aan de voet van 1 sok,
bij de andere sok aan de zijkant van het been.




- - -
breinaald Addi Crazy trio 2,25mm
Langyarns 
Super Soxx 'Happy Dots' 901.0326
Jawoll 83.0060
- - -


Ik breide deze sokken wederom van teen naar boord.
Begon met 2x8 steken
en meerderde tot 60 steken.
Na 20 rijen minder is naar 56 en brei zo verder de voet
naar de hiel, en het been.
De boord werd deze keer een wissel tussen 1VR en 1AV.


Op naar mijn derde paar van 2024!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk paar sokken is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik heb duidelijk het sokkenbrei virus te pakken...

      Verwijderen
  2. Wat een gave sokken. Heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!