zaterdag 18 augustus 2012

Chocolade cupcakes 'uit het pakske'.

Ik moet zeggen dat ik het niet echt vertrouwde. 
Zou de smaak wel lekker zijn, zouden de cupcakes goed gebakken kunnen worden?

Maar het resultaat is heerlijk;
vooral de chocolade - topic die je bovenop de cakes moet spuiten 
MOET ER BIJ en smaakt lekker!
Ik vond de doos in den Action, 
je hoeft er enkel melk, eieren en boter aan toe te voegen. 
Voor de topic nog een 250 ml slagroom!
(de bereiding, zie je op de doos).

Ik probeer zeker nog eens de andere varianten, 
want ze hebben er 4, als ik het goed voor heb!
Njammie ;-P

6 opmerkingen:

  1. die heb ik ook al veel vastgehad,maar had dus dezelfde twijfels als jij...mijn dochter heeft elke keer die roze vast en ik haar dan ma afleiden met kleurtjes ofzo.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmmm krijg er zin in!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de pakken staan bij Action, vertrouwde het ook niet, maar ben nu om :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh, die zien er super lekker uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ,ik wou morgen juist naar de Action gaan dan gaan we dat zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik ben ook helemaal fan van deze cupecakes van de action...zowieso van de action...zoveel leuks! leuk dat je met mijn give away meedoet. Ik zal eens kijken naar die van jou. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!