zondag 12 augustus 2012

Mijn eerste "reversible bag"!

4 handen, 
die samen genoten van zon, luieren en lekker eten én drinken...


Voor we een week op reis vertrokken


wou ik nog een makkelijke tas meedoen, die ik zelf had genaaid.
Zo kon ik er mijn kleine spullen in doen...

Het werd een 'reversible bag'
in de stofjes die ik al een maand geleden kocht!


Het patroon vond ik HIER.
Ik naaide er op één kant een klein ritstasje op vast. 
Wil je dit dan ook doen, doe het dan voor je de stukken aan mekaar zet!

4 opmerkingen:

  1. Leuk met mooie stofkes. Ik heb het patroontje ook liggen om ooit eens te maken maar het lijkt op de Boleo tas die ik al eens maakte. Alleen de Boleo tas heeft nog extra opberzakjes langs de rondingopening. Als je niet weet waarover ik het heb je kan de tas zien op mijn Blog :
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.be/2012/01/dagje-gent-deel-i.html

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg fijn dat jullie zo hebben genoten vd vakantie daar doe je het toch voor :-)
    Ziet er goed uit je reversible bag die zal vast van pas zijn gekomen.
    Een hele fijne zondag toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n reversibale bag! En de foto van jullie handen, erg leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas, en inderdaad zo handig om mee te nemen op reis :)
    Groetjes Daphne

    ps. Bedankt voor de reacties op onze blog :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!