dinsdag 30 oktober 2012

Laatste bericht?!?

Mijn laatste bericht van deze maand...
Hahahaha ;-D
Ondertussen mijn 298ste bericht van mijn lekkerbekkenblogje.
Wat postte ik al veel!
Waarschijnlijk de laatste tijd in 'over-drive' aan het gaan... 
Ik kom dichterbij die magische 40, alhoewel ik dat zelf niet goed kan vatten.
Het leven gaat volgens mij te snel ;-)



Maar ik geniet en ook vooral vandaag; 
want ik ben jarig!

Juist 38 jaar geleden kwam ik op dit uur in deze wijde wereld!
Omdat ik dit en vele berichten op voorhand plan, 
kan ik de timing zo goed vooraf zetten ;-)



Santé!

25 opmerkingen:

  1. Proficiat met je verjaardag. En nog een fijne avond, geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkige verjaardag meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! De 40 is nog lang niet in zicht hoor ;) voor mij al volgende maand, geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd Sofie!

    Wees niet bang, draag je leeftijd met trots, het doet echt geen pijn als je over 2 jaar 40 wordt ;-)

    Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem30.10.12

    HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sofie is 38 jaar!!!!, van harte gefelies meis en nog vele vele jaren!!! hoop dat je een leuke dag mag hebben, nu ja avond inmiddels ha ha

    je zet wel de toon hoor met je laatste bericht...ik als een snel treinvaart hierheen lekker ding, zit nu nog te bekomen pfffffffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, geniet van je dag! Volle maan vandaag.woehhoe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!! En nog vele jaren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gelukkige verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd!!!!

    Enne, nog 2 jaar voordat die 40 eraan komt hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha nog van harte gefeliciteerd!! <:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, maak er een heerlijke dag van!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, no geen fijne verjaardag!! Ik was ook gisteren jarig en zoonlief vandaag. Bij ons 2dagen feest dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik schrok al.... laatste bericht hihi! Van harte had ik al gezegd en 38 is echt nog piep hoor :-)
    De stempeltjes gaan vandaag op de post !
    Liefs van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig niet écht jouw laatste bericht :-))))

    Lotte x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, ik vreesde effe dat het afgelopen was met je leuke blog te volgen. Hihi, je had ons goed liggen! Geniet van je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkige verjaardag!!!!

    Gelukkig niet je laatste bericht op je blog ...
    dat zou heeeeeeeeeeeeeeeel jammer zijn!!!

    ik denk dat je vele mensen liggen had :-)

    veel plezier nog en GENIETEN!!!

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem31.10.12

    Een dagje te laat maar alsnog een gelukkige verjaardag!!! En niet stoppen met bloggen hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beetje laat, ik kom niet zo aan lezen toe de laatste tijd, dus ben even wat schade in aan het halen... Maar alsnog: van harte gefeliciteerd!!!! En nog vele jaren in goede gezondheid en creativiteit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!