maandag 17 oktober 2016

Appel cake

Zo nu en dan ontdek ik nieuwe recepten, 
die ik met plezier eens wil uitproberen.
Ook omdat ik de ingrediënten zo in huis heb.


Deze cake wordt gevuld met appels,
ik kocht daarvoor gisteren verse jonagold appels,
met heel veel sap erin.


Carola, die het recept online zette,
wentelde de appelstukken in kaneel.
Omdat ik zelden kaneel gebruik, liet Carola me weten,
 dat het ook met speculaaskruiden kan.
Die kruiden geven inderdaad een lekkere,
 extra smaak aan de cake.
Dus zou ik het de volgende keer zeker weer doen...

---
Recept zie je op de blog van Carola bakt zoethoudertjes
---

6 opmerkingen:

  1. dat lijkt me heerlijk maar dan wel met kaneel want daar ben ik gek op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al weer zo lekker! Mmmm ik zou ook de kaneel gebruiken, heerlijk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De cake ziet er heerlijk uit. Ik heb nog een schaal appels staan, die ze hier te oud vinden om op te eten, dus ik ga het morgen eens uitproberen. Dankjewel voor de tip!
    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm, lekker. Wat een goed idee om kaneel of speculaaskruiden te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!