dinsdag 23 mei 2017

Hippe teenslippers

Ik won bij Atelier Valerie deze gehaakte slippers.
In het blauw, en ...
Ze zitten zo goed.


Ik vond het leuk om er zelf ook nog eens te kunnen haken.
Dus vroeg ik Valerie of
ze het patroon niet voor ons kon neerschrijven.
En dat gebeurde dus.




Ik kocht ondertussen witte teenslippers...
En mocht een nieuw boek ontvangen!


Dus ga ik binnenkort aan de slag, 
als de aardbeien en de braambessen eetbaar zijn
want ik zag heerlijke ijsjes in het boek.

---
---

Ga jij aan de slag met haar patroon, 
of ben jij net als ik een ijsjes freak?!

11 opmerkingen:

  1. wat een gaaf boek daar ga jij vast weer heel veel lekkers uithalen. Leuke slippertjes past goed bij het mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, deze mooigemaakte slippers! En ijsjes, Hmmmm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die slippertjes, ik kan eerlijk gezegd niet zo goed op slippers lopen, maar ik vind ze wel gaaf :)
    Het boek met ijsjes ziet er heerlijk uit. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke prijs! En wat leuk dat ze 't patroon uitgewerkt heeft!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk die gehaakte slippers!
    Wat een leuk boekje over ijs, wij zijn dol op ijs (wie niet?)ik maakte altijd zelf ijs, maar sinds de ijsmachine kapot is, komt het er niet meer van.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk zeg!! En deze week precies warm weer.

    Bij action kocht ik laatst ijs vormpjes om zelf ijsjes te vriezen: ze hebben de vorm van een soft ijsje: zo leuk! En ik wil dus ook graag 'recepten' voor lekker waterijs! Dus dit boek zal daar heel bruikbaar voor zijn!

    Fijne week verder !

    Liefs Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd mt die leuke slippers. Ik ga zeker ook een paar teenslippers zo opvrolijken.
    Het ijsjesboek ziet er heel aantrekkelijk uit. Met het mooie weernu en in de komende dagen kun je lekker met het boek aan de slag. Lekker genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie teenslippers en met het roze katoen wordt het TOP ...
    Geniet van een fijn en zonnig verlengd weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh leuk die gehaakte slippers! Dat boek ziet er ook goed uit, misschien ga ik dit jaar proberen om ook zelf ijsjes te maken. Ik maak heel soms ijs van rijpe bananen door ze in te vriezen en ze vervolgens met een heel klein scheutje melk (en soms cacao) te pureren. Is ook heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk niet dat ik ze zelf zal maken maar ze zien er heel erg leuk uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem24.5.17

    Leuke slippers! Daar ga ik ook eens mee experimenteren! Lap, weer iets bij dat ik nog wil haken :-)
    Ijsjes vind ik natuurlijk ook heerlijk, daar is minder werk aan, vooral omdat we hier vlakbij de lekkerste ijsjes van België zitten (Averbode!) :-)
    PS: Voor mijn laatste nieuwe haakwerkje werd ik geïnspireerd door jouw tasje van laatst! (https://katkatkatoen.blogspot.be/2017/05/colourful-crochet-2-pencil-cases.html)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!