woensdag 17 mei 2017

Foxy O'Neal de Vos


Omdat mijn oudste al jaren basketbal beoefent,
wilde ik deze vos wel eens gaan haken.



In het boek (dat ik meebracht uit de bib)
staat hij met een zwart-rode tenue.
Maar omdat haar club deze kleren draagt,
wilde ik die evenaren.


En ik vind het aardig gelukt? 
Niet?! 


Hier zie je mijn oudste in actie!
Ze zijn met haar U14 en haar U16 ploeg 
de winnaars van de beker van West-Vlaanderen
en met de U14 wonnen ze ook nog de beker van Vlaanderen!
Top team dus!




Foxy is een heel duidelijk patroon.
Om de kop 'te kunnen dragen'
moet je wat ijzerdraad voorzien.
Best goed, want zo blijft zijn kop goed op zijn lijfje staan!


---
haaknaald 2,5
oogjes bruin 12 mm
vulling, stopnaald,
ijzerdraad
Yarn and colors 8 (bruin)
Lana grossa Cotone 40 (oranje kledij)
39 (oranje bal)
31 (paars kledij)
restje wit, grijs, zwart
---

Nog wat foto's van tussendoor...




Ik denk dat ik vandaag,
of morgen de mijlpaal van wel 
1 miljoen klikjes op mijn blog behaal!!
SUPER DANK JE WEL
aan al mijn trouwe volgers!

11 opmerkingen:

  1. geweldig wat is ie leuk en die mijlpaal haal je zeker gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een blogmijlpaal. Maar ja, een leuk blog als het jouwe wordt natuurlijk vaak bezocht.
    Jouw basketbalvos is helemaal top. Hij past echt bij het team van jouw dochter.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd Sofie, en je dochter is er vast heel blij mee! alvast gefeliciteerd met je blogmijlpaal. dikke kus, esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, deze kan zo mee als mascotte naar de volgende wedstrijd! Erg leuk gedaan en gefeliciteerd met je mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke vos en gefeliciteerd met de mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1 miljoen! Wauw!
    Wat is je basketballer goed gelukt, echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de vos heweldig :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je mijlpaal, ik ga je meteen volgen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap team van je dochter, echt wel zo'n prachtige vos waard, hij is super mooi!
    Geweldig die mijlpaal van 1 miljoen, gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd ook met je stoere dochter en vos! Hijis leuk! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd! Leuk hoe het past bij je dochters basketbal.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!