zondag 17 juni 2018

Rabarberjam


Ook dit jaar heb ik wat gezaaid in mijn moestuin.


Maar de slakkenplaag verhinderde dat de sla plantjes het overleefden... 
Helaas!


Het fruit waaronder de aardbeien en rabarber, die ik al jaren heb staan,
doen het dan wel weer goed.
Zo oogstte ik de rabarber, voor de 21ste juni
(iets met de zuurtegraad na die dag).



Ik haalde mijn boek uit, dat ik vorig jaar kreeg, 
en vond een heel makkelijk en tegelijk lekker recept
om rabarberjam te gaan maken.


De 'Made by Fie' etiketten bestelde ik in het voorjaar
Altijd leuk om mijn confituur/jam potjes
mee te personaliseren.
Meer confituur KLIK HIER.

9 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete confituur! Njamie! Heel leuk zo'n gepersonaliseerde potjes! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meteen leuk om kado te geven, met die persoonlijke sticker erop.
    Rabarberjam, mmmmm, klinkt lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal mijn rabarber dan ook nog maar snel even oogsten! Kan nog net voor de 21ste!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n moestuin.
    Lekker om zelf van te snoepen, maar met die prachtige etiketten ook heel mooie cadeautjes!
    Leuk gedaan hoor.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die zelfgemaakte jammetjes en wat een leuk etiket!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je brengt me op een lekker ideetje ...
    Zelf jam maken met gezonde vitamientjes ...
    Je potjes zijn mooi gedaan met de labeltjes ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rabarber en aardbeien doen het ook heel goed in een jammetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zal dat heerlijk zijn op een beschuit of cracker. Het water loopt me in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!