zondag 26 september 2021

Marcia, de alpaca

Of ik in de maand september weer wou mee "aan haken"
met de groep op Instagram?
#ikpicapaujijpicapaut


Natuurlijk!
Naast het varkende uilde eenhoorn van vorige maanden,
koos ik voor de alpaca.


Je kan maandelijks kiezen tussen twee creaties uit het boek.
Ze worden op een afgesproken moment getoond op Instagram.


Deze maand waren we 15, die kozen voor Marcia, de alpaca.
Mocht je graag willen mee doen?
Laat dan een bericht achter, zodat ik je kan contacteren met meer info.
Het is wel de bedoeling dat je 1 van de Pica Pau haakboeken in je bezit hebt.


Zowel het hoofd, als het lijf worden aan één stuk gehaakt.
De beschrijving is heel goed en wordt met veel foto's verduidelijkt.

- - -
haaknaald 3 mm
Langyarns Quattro
oker 16.0075 , wit 16.0094, groen 16.0173, blauw 16.0021, roze 16.0028
vulling, stopnaald
- - - 


Ik hou erg van de manier waarbij de patronen zijn opgesteld.
De rijen ordelijk onder mekaar.
Wat makkelijker leest, vind ik.
Alsook de duidelijke foto's om onderdelen vast te maken,
is een echt pluspunt.


Wil je al mijn gehaakte Picapau creaties zien op mijn blog?

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg. Je knuffels zijn zo ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leukerd weer! Wat zijn de patronen van Pica Pau toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!