zondag 6 februari 2022

Florence voor haar

 Of ik een 'Bernadette' kon breien in het roze...
Tuurlijk dadde!


Ik dook onmiddellijk mijn voorraad in,
want ik wist dat ik nog zo'n zachte bollen had liggen.


En het boek van Julija Jaeken zou me daarbij wel helpen.
Haar nieuwe boek bevat geen nieuwe breipatronen,
maar wel een dikke bundel van 100 bestaande, goede patronen.
Met een mooi overzicht van de top patronen uit haar eerdere boeken.

- - -
breinaalden 6,5 mm en 9 mm
5 bollen 'Barbara' 3S: 40 gram, 163 m /bol
Patroon Florence (oversized vest) uit het boek
'Breien voor groot & klein' uitgeverij Lannoo
Je kan op bovenstaande link het boek inkijken.
- - -


Het patroon wordt heel goed uitgelegd,
keuze uit maat 2 jaar tot en met 10 jaar.


En ik kan je verklappen dat er ook eentje in staat 
voor de mama's, maat S, M en L.
Met zo'n dikke naalden had ik de oversized cardigan in een week gebreid.


In het boek staan verder meer dan 50 patronen voor baby's en peuters.
Dit van truien, broekjes, mutsen, dekens en sjaals.
Voor kinderen kan je ook aan de brei met sokken, truien en mutsen.
En voor tieners tot dames ga je dan weer een 20 tal truien, gilets kunnen maken,
met een bijpassende muts of sjaal.
Dus zeker een groot aanbod, als je het mij vraagt.


En mijn eigen label, maakt het natuurlijk af, niet?!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek met zoveel patronen. Het is een schatje, je vest, wat brei je snel!
    Wat een leuk, persoonlijk label heb je gekozen, maakt het inderdaad af :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo boek met zo veel mooie patronen.
    Het vestje is prachtig geworden. Het label maakt het idd helemaal af.
    Wat zal ze dit lieve vest met plezier dragen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een pracht boek mooi vestje en bollen in voorraad wat wil je nog meer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig vestje. De kleur is echt heeeeel erg mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!