maandag 28 februari 2022

Pannenwant

 Pannenlappen, je hebt ze in alle vormen,
maar ken je ook de pannenwant?


Een pannenlap is echt een lap.
Een pannenwant, daar kan je op één plaats je duim 
en in het andere deel je vingers steken.
Zodat de delen gaan happen.
Het is echt heel handig als je die zelf kan haken, niet?!


De pannenwant is dubbel gehaakt, 
zodat het de warmte toch goed tegen houdt.

- - -
haaknaald 4,5 mm
Durable Cosy Fine
rood 317, blauw 371, roze 203, oranje 2157, restje groen
haakpatroon pannenwant bij GekopHaken
- - -

Ook leuk om te haken als je bij anderen gaat uit eten.
Ik heb de pannenwant zondag gebruikt, 
terwijl ik mijn gebak uit de oven haalde.
En ik moet zeggen, werkt perfect.

Och ja, het recept van de appelcake kan je HIER vinden.
Veel bak- en haakplezier!

2 opmerkingen:

  1. Ik ken wel een pannenwant van siliconen materiaal. Maar jouw gehaakte is veel fleuriger!
    En wat zien de cakes er heerlijk uit ... smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een leuke pannenwant. Vrolijke kleurtjes. Erg leuk om te zien. Je cakes zien er heerlijk uit zeg. Jammie.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!