dinsdag 22 februari 2022

Lente Bernadette voor haar

 Na het zien van de mini versie,
wou mijn oudste ook een Bernadette.
Op de foto's ben ik aan het showen ;-)


Dus ging ik kleuren kiezen in de 'garage',
niet ver van bij ons vandaan.
Ik zeg garage, omdat er heel wat volgestouwde bollen en stoffen liggen.
Maar best wel mooie kwaliteit en echt niet duur!


Twee weken later glijdt deze beauty van mijn naalden...En hoe mooi is dit kleurverloop, zeg?!

 

Ik gebruikte een combi van Kid Annell Multi, met de gewone Kid Annell.
Twee draden samen én op een grote naald.



Je ziet dat de kleuren buiten anders overkomen, 
dan op de foto van binnen.

- - -
breinaald 9 mm
Kid Annell: mint kleur 3122 (6 bollen)
Kid Annell Multi: 3188 (2 bollen) - 3184 (2 bollen) - 3186 (1 bol)
25 gram op 100 m/ bol
Bernadette patroon van Veritas
- - -


Ik ben alvast weer super trots op haar Bernadette.
Bij thuiskomst paste ze de Bernadette 
en zag ik dat her goed was ;-)

3 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Echt een heeeel mooi Bernadette vest. Prachtig gewoon. Staat jou ook goed, snel nog 1 voor jezelf maken hihi. En hij staat je dochter ook goed.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n verzoeknummer!
    Wat een mooi kleurverloop. Ze boft met zo'n handige moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vest! En een prachtige kleuren!
    Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!