maandag 15 juli 2024

Boek '100 Micro Amigurumi'

 Het was al weer een tijd geleden 
dat ik amigurumi heb gehaakt.
De laatste die ik maakte,
waarbij je tijdens het haken alle onderdelen eraan bevestigd, 
hakend dus.


Tijdens het haken van amigurumi vind ik het altijd tof
om van een bolletje katoen een 'levend' figuurtje te kunnen maken.
Zo ontving ik het boek 
100 Micro Amigurumi.
En of die mini zijn? 
Ja!!
Super leuk, maar ook héél klein dus.
Je haakt ze met haaknaald 1,25 mm
en mega fijn garen, geen gewoon katoenbolletje dus.
Maar dit kan ook natuurlijk; 
dan zijn je gehaakte figuurtjes heel wat groter en niet zo macro meer.


Je vindt in het boek figuren uit 
het sprookjesbos, de stad, enkele dieren, de zee,
het heelal, ...


Het haken op zich lijkt me heel fijn. 
Letterlijk en figuurlijk dan.
Leuk als je een grote voorraad pot wil hebben, 
waarin je deze kleine gehaakte figuren doet.
En dan als mini cadeautje kan geven bij een cadeau...


- - -
Boek
van Steffi Glaves
- - -



gekregen van Uitgeverij Lannoo voor het schrijven van een review 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je fijne reactie!