vrijdag 12 juli 2024

Mima sokken

 De sokken die ik breide in de maand juni verdienen ook een blog niet?!
Alhoewel ze al een tijdje klaarliggen,
had ik nog niet de tijd om er een blog over te schrijven.
*Iets met het einde van het schooljaar en het begin van de grote vakantie...*


Maar nu wel, hihi.
deze Mima sokken breide ik naar een patroon van Maartje Bos.
Het is een sok met een diamant patroontje er in.
Heel tof, niet?!
breide ik deze ook van teen naar boord.


Ik moet de sokken wel nog blocken.
Zo zal het patroon strakker uitkomen.


- - -
breinaald 2,25 mm
Langyarns jawoll superwash
sock blokers van Wim en Dendennis
#2024monthysocks
- - -


En ik kan jullie al meegeven dat mijn 7de paar voor 2024 ook
al op de naalden staat...

*Boek gekregen van uitgeverij LANNOO*

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sokken zeg. Wauw. echt prachtig gedaan. Mooie kleuren ook, echt jouw kleuren geloof ik.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!