donderdag 24 oktober 2024

Sokken voor oktober

 Ik was enkele weken 'out' met breien en haken,
omdat ik volledig vast zat aan mijn linker nek/schouder.
Gelukkig had ik in september 
deze sokken al klaar.
Net na mijn sokken,


Deze waren door het gebruik van een dikkere naald ook vlugger klaar.
Ik breide aan de boord een picot randje.
Daarvoor volgde ik dit filmpje.



De sokken zitten weer perfect aan mijn maat 41.
En ze zijn dan tegelijk mijn bijdrage aan de '2024monthly socks'
die Ingrid en Tiny organiseren via instagram.
Nog twee paar in 2024 te gaan...


- - -
breinaald Addi Crasy Trio 4 mm*
Wooladdicts MOVE 8PLY, kleur 1147.0006*
- - -


Wil je al mijn gebreide sokken zien?
Klik dan hier.
Nu bedenken welke ik in november ga breien...

*garen en naalden gekregen van LangYarns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je fijne reactie!