donderdag 17 november 2011

Give away 'uilen' muts - - gesloten - -

Deze haakte ik; voor het eerst!!!
Het idee kwam er door een eerdere post... 
Op zoek naar ideetjes om het te kunnen haken, 
ging ik direct aan de slag, of zeg ik beter 'aan de haak'!
De muts was bedoeld voor mijn zoon(tje), die gisteren 6 werd; 
maar de struffelkes (de linten-vlechten aan de zijkant) vindt hij maar niks...

DUS, geef ik die zomaar weg!

Wat moet je doen??
* volger zijn, je kan het ook nog worden natuurlijk...

* een reactie zetten op deze post, 
gelieve ook je eigen naam te vermelden of je blog;
(ik zag eerder al dat profielnamen niet altijd overeen komen met je roepnaam)
* een linkje zetten zou me héél gelukkig maken... (hint hint!!!)
* de give away loopt tot en met dinsdag 13 december, 
op woensdag 14/12 maak ik de winnaar bekend ;-)


Ik werk de muts nog verder af met een bekje...
VEEL SUCCES

34 opmerkingen:

  1. Amai, een mooi resultaat hoor! En dat voor een eerste muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke muts, daar zou mijn zoontje van 5 vast blij mee zijn, ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog linnenenlimoen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Sofie, ben ik de eerste? Ik doe graag mee voor zo'n leuke warme muts! Volgen doe ik al, linkje op m'n blog ga ik zo maken! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat leuk ik doe graag mee !
    en word graag volgger van je blog :D
    veel succes met de tweede die je maakt :D
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk zeg.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi... hier wil ik graag een kansje wagen...
    volger was ik al en ik zet een linkje op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige muts. Ik doe echt heel graag mee met je give away!
    En ik zet een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik doe graag mee ...
    een leuke muts .. ik ken iemand die er heel blij mee zou zijn !!!
    je blog zitten tss mijn favorieten op mijn eigen stekje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superzotleuke muts!! Ik doe mee en zet een link op mijn blogje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een toffe muts!!! Ik zou ze nog zelf willen aandoen zo leuk vind ik ze...maar ik he hier waarschijnlijk genoeg andere gegadigden rondlopen
    Ik volg je nu ook en ik zet een link op mijn blog: http://hoemmelke.blogspot.com/

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke muts! Ik ben volger geworden van je blog en zet je give away ook op mijn blog. Neem eens kijkje, want ik heb op dit moment ook een give away en.....ik haak ook graag.

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n geestige of beter Beestige muts!
    Mijn 6-jarige dochter zou de fruzzeltjes zeker ok vinden!!
    Ik volg je al een tijdje en ik zet een link op mijn blog!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super muts, was ook op zoek naar dit patroon, maar als de muts al klaar is doe ik graag mee.

    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey,Fie...

    Een heel mooi resultaat voor een 1ste creatie!!!!
    Ik ken er hier eentje die ze zeker zou willen dragen hoor!
    Zelf beschik ik niet over een blog,maar euh ik zal je bericht delen...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. superleuke en orginele muts! Ik kan zelf aan geen kanten haken, dus van hieruit, één en al bewondering. Ik doe graag mee, wordt volger en zet een linkje op onze blog www.fou-does.blogspot.com

    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, echt een creatieve tante, Ik ken ook eentje die dit graag zou zien , heb zelf geen blog maar zal hem delen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zeg! Ik doe graag mee!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem20.11.11

    so cute great colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem21.11.11

    Dit is een hele leuke muts! Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is echt leuk! Ik heb ook een patroon liggen voor zo'n soort muts. Binnenkort hopelijk tijd voor?
    Ik ga je volgen (je hebt een leuk blog) en ik zet een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com.
    Groetjes, Ria.
    P.S. Bij mij zijn 2 give-aways te winnen in ruil voor een linkje..... hint hint.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi ik werd toch wel nieuwsgierig naar je blog en ga je ook volgen alleen heb ik geen klanten voor jou muts rondlopen, hij is wel super,hoor dus ik laat deze give-away aan mij voorbij gaan,veel succes groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Wat een leuke muts! Super zeg, ik doe graaaahaag mee :).
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oohhh, ik zou graag mee doen :D
    Leuk!
    Maar zou hem dan willen winnen voor iemand anders en het als verrassing willen sturen (hoop althans dat het één van haar kindjes past....)....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke muts !!Als ik die zou winnen dan geef ik die aan MvM en weet dan zeker dat er iemand lekker warm heeft..grtjs brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een muts komt nooit verkeerd é :) Ik denk wel dat er hier een grote liefhebber zou zijn, zelfs met frutsels :) Ik plaats ook een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke muts. Ik krijg volgende week mijn eerste haakspullen (Zpagetti) binnen en ga dan ook maar een proberen of ik er wat van kan maken. Ik doe graag mee met deze give away. en zal een link plaatsen op mijn blog.

    Groetjes Iris
    irisdevaan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. cindy david6.12.11

    je bent een megajuf en een mega haakster !!! de winnaar mag zeer blij zijn met dit uniek exemplaar. kzou zeggen doe zo verder !!!! je mag fier zijn op je werk
    cindy david

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee voor zo'n leuke warme muts!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke muts en superleuke give-away! Er huppelen hier 3 kandidaten rond :-) Volgen deed ik je al, en je staat ook vermeld bij blogs die je zeker eens moet lezen ;-)

    http://wolligewolkjes.blogspot.com/

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wat een leukerd, mijn zoontje is 3,5 jaar en zou 'm vast graag opdoen! ik heb ook een giveaway op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo, ik ben hier de zoveelste in de rij die dit een geweldig leuke muts vind. Bijna op de valreep wil ik ook mijn kansje wagen om deze give away te winnen.
    Ik bem zelf een beginnende haker en wat ook leuk is ik bak ook, dus dezelfde combinatie als bij jou. Ik ben pas gestart met een eigem blog, je krijgt de eer van de eerste link op mijn blog.
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    Groetjes, CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe op het laatste nippertje nog graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is nog geen middennacht, dus ik doe ook nog mee. Heb een jongentje die heel erg blij zou worden van deze muts!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!