zondag 2 juni 2019

Yarn diva’s on board

Met een deel van onze yarndiva bende gingen we zaterdag 1 juni
aan boord van de haak- en breicruise.




Dit werd georganiseerd door Woll of Fame,
een mooie wolwinkel in Maasbracht.

We scheepten in om 12.15u en konden er genieten van de warme zomerse zon,
goed gezelschap, een lekkere Nederlandse lunch.







Alle dames én heren, ja die waren er ook,
waren creatief aan het haken of breien.


Ik mocht met Wim, Mr. Knitbear en
Dennis, bekend als Dendennis op de foto!


Eind oktober brengen deze twee mannen een nieuw sokkenboek uit, 
dus kocht ik alvast kleinere breinaalden om van start te kunnen gaan. 




Het was weer een super toffe dag.
Zo blij dat ik dat met ons groepje kon meemaken!


We werden verwend met een goodiebag, 
daarin zat een gratis patroon en blauwe durable om een tasje te kunnen haken.
Helemaal 'mijn' kleurtjes.
Ik kreeg ook nog een promo pakket van de opper Yarn diva, Christa, maar daar blog ik later nog over.
Nu heerlijk nagenieten... 

8 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Jullie hadden heerlijk weer bij jullie boottocht. Lijkt me ontzettend gezellig.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opnieuw een leuk verslag van een mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een toffe cruise met veel leuke, creatieve mensen.
    Nu lekker nagenieten met de goodiebags.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n creatieve boottocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh, geweldig, wat een leuk brei en haak dagje en zo leuk..op een boot!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een brei en haak cruise, wat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke gezellige dag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig verslag een zeer late reactie maar we hebben je nu gevonden>
    Hopelijk tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!