zondag 31 mei 2020

Sunshine Top

Na het ontvangen van de bloggerbox van Wooladdicts, 
bleef de doos een tijd onaangeroerd. 
Maar de bolletjes zaten altijd in mijn gedachten om er iets moois mee te maken.


Tot vorige week, 
na het haken van 
Mijn dochter wilde de 3 kleuren samen en zo
bedacht ik een nieuw haakpatroon van een
iets langere versie, namelijk een topje.
De combi van de nieuwe Wooladdicts kleuren 
zijn super passend, vind ik. 


Ook deze keer werkte ik de binnenkant af met een zachte lap stof. 

- - -
haaknaald 3,5
Wooladdicts Sunshine
kleur mint, orange en pink
1014.0007, 00058, 0059
van elke kleur 1 bolletje van 50 gram
stopnaald, lapje stof 
eigen haakpatroon 
-  -  -


Met een lint aan de hals, 
kan ze de bovenkant achteraan vast knopen.



Zo blij met de verwerking van deze bolletjes Wooladdicts Sunshine. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk topje. Mooie kleurtjes zo samen.
    Fijne pinkstermaandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bello! Per favore metti lo schema

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi fris van kleur zo. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf topje. Slim om hem met een zacht stofje te voeren. Komt er nog meer In de Summer Fie-lijn? Een leuk broekje erbij of schattig rokje? Er zijn vast veel jonge meisje die ook dit leuke topje willen krijgen/maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik hou het voorlopig op deze twee patronen ;-)

      Verwijderen
  5. Oh, wat een mooi topje, die kleuren en garen zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!