woensdag 20 mei 2020

Scrunchie

Super idee om te haken,
vlug klaar en helemaal 'in'!


Dat is deze scrunchie, 
die ik vorige week haakte, naar een gratis haakpatroon van 


Omdat ik zelf geen lang haar heb
 en mijn bijna volwassen dochter dit niet meer 'to show' vindt,
gaf ik deze scrunchie aan mijn collega.
Haar dochter was super blij en poseerde dan ook uitgebreid met mijn creatie.



Ik hoorde al, dat ik er nog zal mogen haken...

- - -
haaknaald 4
restje katoen
Patroon SCRUNCHIE
- - -


Ga jij er ook haken?

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo'n mooi model voor je scrunchie te hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's maakte je (collega?) met het model.
    Het is een super leuke scruncie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van jouw scrunchie in haar haren.
    Dochterlief van 10 jaar naait haar eigen scrunchies. Gehaakte exemplaren zijn er nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk is ie, fijn kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!