donderdag 4 april 2024

Gehaakte strandtas

 Toen ik vorige maand 
een patroon en garen mocht kiezen van Eddna,
koos ik voor de gehaakte strandtas.
Die is gehaakt met dubbele draad (en een grotere haaknaald),
zodat die goed stevig is tijdens het gebruik.


Ik haakte een 10 tal toeren meer dan aangegeven.

- - -
haaknaald 2,5 en 4 mm
Järbo NOVA EKO
kleur blauw71027  71007  
en groen 48228  71026
Gratis haakpatroon strandtas van Eddna
- - -


Voor de hengsels gebruikte ik dit filmpje en 
haakte ik die met naald 2,5 mm en enkele draad.
Want de geschreven uitleg bij het patroon
begreep ik niet...


Ik zal mijn gehaakte strandtas binnenkort meenemen naar zee.
Past perfect door de kleurencombinatie, niet?!


Meer tassen op mijn blog?
Klik hier om ze te bewonderen...

*Garen gekregen van Eddna*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je fijne reactie!