zondag 14 april 2024

Schildpadden memory Spel

 Ik heb dat dus veel:
ik zie iets verschijnen en wil het maken...
En ze gaan morgen mee naar mijn klas: Juf Sofie.

Wil je nog dingen zien die ik haakte voor mijn klas? 


Deze mama schildpad heeft 20 mini's.
Elk met een andere kleur buik.
Zodat er een memory spel kan gespeeld worden.

- - -
haaknaald 3,5 mm
Annell Miami; 12 verschillende kleuren
Gratis haakpatroon mama en kleintjes schildpadden
Deel 1 en  Deel 2
via Engelstalig You tube filmpje te volgen
- - -


En het leuke is,
de kleintjes passen in de buik van de mama schildpad.
Makkelijk om op te ruimen dus.
En overal mee naartoe te nemen!
Zo genoten van mijn twee weken paasvakantie.

3 opmerkingen:

  1. Ha, wat leuk dat je dat voor je klas gemaakt hebt! Ik zag kort geleden ook ergens een memory-versie met gekleurde paaseieren, ik denk in een kip. Ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Jouw klas boft maar.
    Herkenbaar hoor ... iets zien en het dan willen maken ;-) Fijn zo'n vakantie. Dan heb je er fijn de tijd voor. Onze "meivakantie" start over een weekje. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!